Prečo my a často kladené otázky.
Keďže sme rodinná firma, sme hrdí na každý aspekt nášho podnikania od cenotvorby až po dodanie služby k spokojnému zákazníkovi. Vieme preto zaručiť, že dodaný inventár a dekorácie doručíme na vašu akciu v najlepšom možnom stave. O svoje veci sa patrične staráme a pri údržbe venujeme pozornosť každému detailu.

Otázka: Viete mi zabezpečiť aj iné dekorácie ako máte v ponuke?
Odpoveď: Našu ponuku neustále rozširujeme a vieme sa vašim požiadavkám prispôsobiť. Niektoré dekorácie vyrábame podľa konkrétnej požiadavky klienta.

Otázka: Chceli by sme si výzdobu urobiť sami. Požičiate nám, čo si vyberieme a môžeme si to aj odviesť vlastnou dopravou?
Odpoveď: Niektorý malý inventár je možné riešiť aj vlastnou dopravou. Napr. stoly, stoličky, veľké dekorácie, prípadne krehký inventár dopravujeme a na mieste inštalujeme výhradne my. Je to z dôvodu adekvátnej manipulácie a nutnosti zmontovania na danom mieste. Len tak vieme zabezpečiť aby kvalita požičaného materiálu bola čo najlepšia a taktiež minimalizujeme riziko poškodenia.

Otázka: Koľko budem platiť za dopravu a manipuláciu?
Odpoveď: Ak bude vaša objednávka nad 300€ a vaša udalosť sa koná v Turci, doprava /dovoz – odvoz – manipulácia/ bude paušálne 40€. Pri objednávkach menej ako 300€ bude doprava účtovaná podľa skutočne najazdených kilometrov a aktuálneho cenníka, min. v sume 40€. Pri dodávkach mimo Turca bude doprava účtovaná podľa skutočne najazdených kilometrov a aktuálneho cenníka. V prípade sťažených pracovných podmienok pri vykládke a nakládke inventáru na miesto konania si poplatok stanovujeme individuálne a po dohode s klientom.

Otázka: Keď nám veci doveziete aj nám ich rozložíte?
Odpoveď: Áno, v cene prenájmu je vyloženie, zmontovanie, rozloženie podľa zasadacieho poriadku a po akcii zbalenie, vypratanie a odvoz prenajatého inventáru. Všetko v duchu – žiadne starosti o všetko sa postaráme.

Otázka: Je potrebná rezervácia a kedy najneskôr ju mám urobiť?
Odpoveď: Áno, rezervácia je nutná, naše zásoby nie sú nekonečné… Ak už ste rozhodnutý čo potrebujete a hlavne na aký dátum požadovaný inventár si rezervujte čo najskôr. Obzvlášť to platí pre top mesiace. (svadobná sezóna je od mája do októbra). Pri rezervácii požadujeme zálohu 50% z celkovej ceny. O podmienkach prenájmu budete informovaný pri podpise zmluvy.

Otázka: Na aký čas si veci môžem prenajať?
Odpoveď: Ak sa nedohodne inak, inventár prenajímame len na jednu akciu a štandardne na 24hodín.

NIE SME PLATCAMI DPH